sofiahellman

Alla inlägg den 22 april 2014

Av Sofia Hellman - 22 april 2014 22:16

Idag började jag 10:00. Jag praoar. Jag ska göra det i två veckor, på team Sportia.
När jag slutade åka jag direkt till träningen. Jag spelade jätte bra idag på träningen! Jag hoppas jag spelar lika bra imon också. Efter träningen skulle våran tränare gå för han skulle få besök och dom andra tränarna skulle stanna på banan för nästa pass, så vi gick ut själva och sprang. Det gick också bra. Vi sprang det lilla varvet ( 1,5 km ). Inte så långt, men vi sprang iaf. Jag sprang på 4:50, vilket är bra för att vara mig. Fast jag vill fortfarande ha bättre tid.
Efter vi hade sprungit kom jag på att vi kunde springa backintevaller. Först tvekade killarna men sen gick dom med på det. Vi tog tid och där fick jag också ganska bra tid.
Efter ville vi ta en bild, och alla ville vara med på bilden. Till och med killarna för en gångs skull. Så Camilla frågade en random som skulle gå ut och springa om han kunde ta kort. Det tog lite tid innan bilderna blev tagna. Han hade säkert ingen iPhone och visste inte hur man skulle göra, haha. Men till slut fick vi en bild.
Idag var det en rolig dag. ( träning + fys )
Synd bara att ingen tränare kunde springa med oss. Men imon kommer dom säkert göra det :))

Här har vi den fina bilden :))
Haha!

Torslanda TK!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards