sofiahellman

Direktlänk till inlägg 27 april 2014

2:a

Av Sofia Hellman - 27 april 2014 18:35

Idag spelade jag semifinalen i sandared. Jag mötte en jätte duktig tjej spm jag alltid har förlorat mot. Förutom idag, idag vann jag mot henne!
Det var en sjukt tuff match. ( 5-7 6-4 6-4 )
Ja spelade bra och orkade hålla konsetrationen hela tiden. Jag har också varit ute och sprungit en del och de hjälpte mig i matchen.
Matchen tog ca 2 timmar och 30 minuter.
Sen fick jag bara vila i 15 minuter, sen skulle jag in och spelade finalen.
Den matchen spelade jag inte lika bra som i semin. Jag hade inte vilat tillräckligt och jag kunde inte fokusera lika bra. De va jätte varmt också så jag hade huvudvärk av solen. Jag förlorade med 5-7 5-7. Den matchen var också tuff. Den tog kanske 2 timmar. Det var ändå starkt att kunna vara så lika med hon som vann för ja hade ju spelat en jätte tuff match innan medans hon spelade en lite mindre tuffare match. Men nästa gång tar jag henne! Då jag inte kommer vara lika trött. Men det var ändå roligt att vinna två matcher i cupen och komma till final!
Det var också bra väder, men det var också första gången jag spelade en match ute detta året.
Men jag är jätte nöjd med min insatts och jag hoppas det går lika bra i dom kommande tunerigingarna / matcherna! :))

Inte världens finaste bild..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hellman - 13 maj 2014 23:03

Idag gjorde jag en smoothie till middag. Jag åt också ett knäckebröd. I smoothien hade jag banan, hallon och grapefrukt. Jag tycker det är godare med blodapelsin men de smakar nästan lika dant. Det är en av mina favorit smoothies. Till min smoo...

Av Sofia Hellman - 11 maj 2014 19:15

Idag vaknade jag halv 9 för jag hade match i särö. Jag spelade helt okej, men jag kände efter att jag kunde ha jätt lite mer ifrån mig. Men jag mötte också en väldigt duktig motståndare. Hon va också första sidad i turneringen. Det blev 2-6 4-6. Jag ...

Av Sofia Hellman - 4 maj 2014 20:50

Vi samlades kl 9:00 i Torslanda hallen på fredagen. Där delade vi upp oss i olika bilar och en buss och åkte sedan ner till Falkenberg. När vi kom fram lämnade vi våra väskor i konferens rummet för vi skulle få våra rum efter första träningspasset....

Av Sofia Hellman - 30 april 2014 16:53


Nu har jag kommit hem från min sista prao dag. Det har varit roligt men ändå jobbigt för jag har nästan inte fått suttit ner något. Jag ska inte ut och springa eller något för jag har hållt igång mycket denna veckan. I helgen spelade jag ju 3 tuffa...

Mys

Av Sofia Hellman - 27 april 2014 21:55

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards